نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پایان رشید مظاهری و استقلال| سپاهان مقصد بعدی

  • کد خبر: ۹۸۱۹۱
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
پایان رشید مظاهری و استقلال| سپاهان مقصد بعدی
رشید مظاهری قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد. او به احتمال زیاد راهی سپاهان می‌شود تا نیم فصل دوم را دراین باشگاه توپ بزند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی و رشید مظاهری از ماه‌ها قبل با یکدیگر به بن بست رسیده بودند، اما مخالفت‌های مصطفی آجورلو با جدایی این بازیکن موجب شد تا حتی زمزمه تداوم حضور او در نیم فصل دوم نیز به گوش برسد، اما سرانجام این دروازه‌بان از استقلال جدا شد. مظاهری پیش از شروع لیگ بیست و یکم نیز تا آستانه فسخ قرارداد با استقلال پیش رفته بود، او حتی از سفر به همراه تیمش به عربستان نیز خودداری کرده بود، اما سرانجام با استقلال وارد لیگ بیست و یکم شد که این حضور دوامی نداشت. مظاهری در نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم فقط دربازی با ذوب آهن چیزی حدود ۸۰ دقیقه در قفس توری استقلال قرار گرفت که آن حضور هم به دلیل مصدومیت سید حسین حسینی بود. بعد از آن مظاهری هیچ گاه از سوی مجیدی به کار گرفته نشد تا اینکه سرانجام دو طرف به این نتیجه رسیدند که ادامه همکاری به سود هیچ یک نیست. هرچند که مدیرعامل باشگاه استقلال خیلی سعی کرد مظاهری را در این باشگاه حفظ کند، اما مجیدی هرگز راضی به حضور دراستقلال نبود. البته تلاش‌هایی شد تا مظاهری به باشگاه فولاد خوزستان برود ودرازای او بازیکنان مورد نظر به خدمت گرفته شوند، اما مظاهری که قصد حضور در باشگاه سپاهان را کرده، به این انتقال راضی نشد تا سرنوشت او به طور دیگری رقم بخورد. بدون شک اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد مظاهری درنیم فصل دوم برای سپاهان به میدان خواهد رفت وآنگاه تقابل‌های او با تیم‌های مدعی بسیار جذاب خواهد شد. گفته می‌شود مظاهری قبل از جدایی از استقلال تمام طلبش را بخشیده و بدون اینکه ریالی از باشگاه دریافت کند، فسخ قرارداد خود را اعلام کرده است. فارغ از مسائل مالی، اما گذشت زمان ثابت می‌کند که خروج مظاهری از استقلال آیا به سود آبی‌ها بوده یا خیر؟! شاید حضور این دروازه‌بان در نیم فصل نخست تا حد زیادی برای تیم و به خصوص فرهاد مجیدی تنش زا بود، اما به هرحال مظاهری درحال تلاش برای گرفتن جایگاهی ثابت درترکیب اصلی استقلال بود و می‌توانست یک رقیب سرسخت و جدی برای سید حسین حسینی باشد. حالا با رفتن او باید دید که حسینی آیا انگیزه‌اش را برای تداوم درخشش در ترکیب استقلال از دست خواهد داد یا اینکه با همان ایستادگی که در نیم فصل نخست داشت، به فعالیت در این تیم ادامه خواهد داد. شاید بسیاری جدایی مظاهری را به سود استقلال بدانند، اما برخی هم هستند که براین باورند که دروازه‌بان استقلال می‌توانست رقابت قابل توجهی ایجاد کند وآمادگی را در پست شماره یک بالا ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->